Pinned post

Selamlar mutsuzluktan bayılmısım sizler nasılsınız

Spor camiasından bana ekmek çıkmayacak galiba milli okçu flörtüm de benden kısa çıktı artık farklı meslek gruplarına yönelmem gerek

Günaydın günaydın fitne fesata tüm kem gözlere bizi üzmeye çalışan insanlara ve bu hükümete rağmen yine uyandık

Kendimi cok seviyorum canım kendim iyiki varım

İyi akşamlar herkesin keyfi yerindedir umarımmmmmm bomba gibiyiz bombaaa

Hayatında bi kere bile kore dizisi izlememis vizyonlu insanları görebilir miyim… ben yeni basladım da izlemeye

karacivciv boosted

@karacivciv böyle böyle 3.91 gpa yapılıyor zaten :) Helal 👏👏👏

Bi tane erkek arkadaşım terk edildi çok üzüldün mü diyorum en fazla 1 saat sonra oyun oynamaya devam ettim dedi…. Erkekler hiçbir şey hak etmiyosunuz be

Artık instagramda nişan ve düğünle alakalı paylaşımlar görmek istemiyorum yeter kardeşim gözümüz kanadı yeter amk

karacivciv boosted

Çok mutsuz ve çok yalnızım bunun tedavisi var mıdır

Gecmis olsun demek icin bari yazsaydın….

Burda tek inek benim galiba gpa 3.91 gelmiş cgpa 3.5 a doğru kosuyor

Bugün 06.55 ve 14.30 arası dilek ve dualar için harika zaman çünkü ay ve jüpiter tam kavuşma yapıyor. Duam belli duyan belli :awwYeah:

SENİ BENDEN ALMAAAYA SENİN DE GÜCÜN YETMEZ

Yutubda bi şeyler yapmaya karar verdik prodüksiyon hazır benim keyfimi bekliyoruz sadece

Temmuz sonuna kadar lovelanmayan hatayı kendinde arıycakmıs. Hatayı kendinde arayanlar ilk sıra kara civcivin

6 saat geç cevap yazdım diye erkek tribi yedim yani bu kadar ilgi manyagı olmayın beyler bi de bizi eleştirirsiniz

Yarın uzun ilişki sonrası ilk date ime çıkıcam. Bana futbolla ilgili bilmem gereken bi kaç kelime yazarsanız çok sevaba geçer….

Show older
Metu Life

METU Life claims to be a chill social media for Middle East Technical University members.